Jag älskar bensinmackar med riktiga mackfarbröder!

Ta vilken jäkla Statoil, OKmack som helst och de som jobbar där är bara unga spolingar som säljer korv och kaffe Latte. Nä tacka vet jag en riktig mack med farbröder (sorry alla tanter men här ligger ni/vi faan i lä) som vet hur man meckar med en bil! Jag har åkt runt utan bakljus i över ett år för jag/vi hade ingen aning om hur man bytte!
Mackfarbrorn i Stuvsta visste... Han jobbar på en mack som luktar olja och säljer spolarvätska och sånt man förväntar sig på en riktig mack!
Han ska få fixa mina bromsar på fredag oxå!

LÄNGE LEVE MACKFARBRORN!

1 Cinna:

skriven

Visst är det lilla macken som man åker förbi innan man svänger ut på stora Huddingevägen? Isf har du hittat rätt. De är bara bäst. om man glömt plånboken är det inget problem. Fråga efter ett tag vad deras namn är på dig. Mig kallar de "Lilla Frugan" når de tror att jag inte hör. Kram från ett soligt Grisslehamn. Ses nästa vecka på avslutningen, kommer hem då. Söta flickor du har. Kram kram

2 Cilla:

skriven

Det är den! usch jag vågar inte fråga..... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: